Πως να ετοιμάσετε την τσάντα για το μαιευτήριο - Εκτυπώσιμες λίστες

Πολλές από εσάς θα γίνετε σύντομα μανούλες και πρόσεξα πως όλες ρωτάτε τι θα πρέπει να πάρετε μαζί σας στην κλινική. Από δική μου προσωπική εμπειρία θα ήθελα να σας πω ποια πράγματα ετοίμασα, ποια μου φάνηκαν χρήσιμα και ποια ήταν περιττά. Επίσης σας έχω ετοιμάσει εκτυπώσιμες λίστες για τα αναγκαία για την μαμά , τον μπαμπά, και το μικρό σας αγγελούδι που θα έρθει σύντομα στη ζωή!


Σαν πρωτάρα μαμά και εγώ ενθουσιασμένη έψαχνα ατέλειωτες ώρες στο Pinterest για το τι θα πρέπει να βάλω στις αποσκευές μου. Ναι είπα αποσκευές, γιατί είναι καλό να έχετε δυο τσάντες, μια για εσάς και τα αντικείμενα που μπορεί να χρειαστεί ο σύντροφος σας, και μια για το μωρό από την οποία οι νοσοκόμες θα μπορούν να παίρνουν αυτά που χρειάζονται χωρίς να σας ενοχλούν.
Στην δική μου τσάντα είχα προβλέψει σχεδόν τα πάντα… Είχα αγοράσει καταθλιπτικές νυχτικιές που μου θύμιζαν την γιαγιά μου ( αλλά έτσι μου είχαν πει πως είναι προτιμότερο νυχτιές), πήρα και πιζάμες χωρίς κουμπιά (λάθος, λάθος, λάθος!), και εσώρουχα και κάλτσες από αυτά που είχα στο σπίτι.

Έβαλα επίσης τα επιθέματα στήθους, τα στηθόδεσμο, την κρέμα και αλλά απαραίτητα, καθώς και τις ηλεκτρονικές συσκευές με τους φορτιστές τους, ένα βιβλίο, και τα καλλυντικά μου. Νόμιζα πως ήμουν έτοιμη…. Αποτέλεσμα; Να τρέχουν οι συγγενείς μου να μου φέρουν νέες πιτζάμες με κουμπιά ( γιατί με τις νυχτιές και τις άλλες πιτζάμες δεν μπορούσα να θηλάσω «διακριτικά»), επίσης με έπιανε συνεχώς μια έξαψη οπότε χρειάστηκα και αμάνικα μπλουζάκια  Δεκέμβρη μήνα. Όσον αφορά στα εσώρουχα, τα μικροσκοπικά μου βρακάκια δεν χωρούσαν τις σερβιέτες μητρότητας που έπρεπε να φαραώ λόγο της αιμορραγίας!

Στην τσάντα της μικρής είχα βάλει κορμάκια με μακρύ μανίκι λόγο εποχής, ολόσωμα φορμάκια, γάντια σκουφάκια και καλτσούλες. Σεντόνια που είχα πάρει δεν χρειάστηκαν αλλά οι κουβέρτες φάνηκαν πολύ χρήσιμες. Μια χοντρή και μια πιο λεπτή ανάλογα με την θερμοκρασία του δωματίου.

 Επίσης πήρα μαζί μου πεσέτες για το μπάνιο της ( μια για κάθε μέρα) και τα κλασσικά πάνες μωρομάντιλα και κρέμα για την αλλαγή πάνας. Γενικά στην τσάντα της μικρής το είχα παρακάνει μιας και εκτός από πάνες και πετσέτες, δεν χρειάστηκα αλλά καλλυντικά, μας τα πρόσφεραν στην κλινική. Ένα πράγμα όμως που δεν είχα σκεφτεί να πάρω ( αν και όχι απαραίτητο) ήταν ένα χαριτωμένο συνολάκι που θα της έβαζα την μέρα που θα φεύγαμε από την κλινική. Το ίδιο και για μένα. Έφυγα από εκεί με ρούχα που δεν διέφεραν πολύ από τις πιτζάμες και για αυτό δεν ήθελα να βγάλω ούτε φωτογραφίες.

Γενικά ότι και να σας πω σίγουρα θα υπάρχουν διάφορες σε τι πρέπει να πάρετε και τι όχι ανάλογα με την κλινική σας. Γι΄ αυτό είναι σημαντικό να ρωτήσετε να σας πουν τι παρέχουν οι ίδιοι ώστε να μην πάρετε δικά σας. Πχ. Μερικές κλινικές έχουν εκεί μπιμπερό και δεν χρειάζεστε να φέρετε εσείς.
Το μόνο όμως που δεν μας λένε όταν πάμε στην κλινική είναι τι πρέπει να φέρει ο σύζυγος. Εμένα έπρεπε να τρέχει κάθε τόσο να φέρει κάτι από το σπίτι ενώ θα ήταν πιο εύκολο να είχα ετοιμάσει κάποια πράγματα και για αυτόν που θα τα είχαμε στο δωμάτιο σε περίπτωση ανάγκης.

Σε κάθε περίπτωση, στις τσάντες σας μπορείτε να πάρετε όσα πράγματα θεωρείτε πως θα σας φανούν χρήσιμα ή σας κάνουν να νιώθετε ασφάλεια. Έχω φίλη μου που πήρε μαζί της κουτάκι πρώτων βοηθειών … Για αυτό οι ακόλουθες λίστες εκτός από τα πιο πάνω, έχω αφήσει και χώρο για να συμπληρώσετε ότι άλλο σκεφτείτε πως θα σας είναι χρήσιμο.






Εσείς που είσαστε ήδη μανούλες, τι θα αλλάζατε από τα πράγματα που πήρατε μαζί σας στην κλινική;
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS